#BĄDŹWFORMIEZNIĄ – ZDROWY KRĘGOSŁUP

0
85

Zapraszamy do lektury tekstu Anii Pietrowicz – trenera personalnego, instruktorki fitness, która specjalnie dla naszych czytelników udzieli kilku rad i wskazówek jak być w formie. Dziś specjalnie dla Was: ćwiczenia na zdrowy kręgosłup.

#BądźwformiezAnią to nasz nowy projekt. Wspólnie z Anią Pietrowicz będziemy co wtorek publikować tekst o odżywianiu, zdrowej diecie, ćwiczeniach i zdrowym stylu życia. Jeśli interesuje Was szczególnie jakiś wątek, o coś chcecie zapytać to piszcie na adres: extrawrzesnia@wp.pl. Twórzcie ten projekt z nami!

Złe nawyki dnia codziennego źle wpływają na nasz kręgosłup. Za jego stan odpowiedzialne są mięśnie klatki piersiowej, brzucha oraz pośladków, czyli taki nasz naturalny gorset. Większość osób prowadzi siedzący tryb życia. Niekoniecznie dbają o prawidłową pozycję przy dłuższej pozycji. Czasami wydaje się to wręcz niemożliwe. Żeby zapobiec w przyszłości bólów pleców warto pomyśleć też o specjalnym treningu dla niego. I nie chodzi mi tutaj o noszenie ciężarów czy akrobacje. Tylko najprostsze ćwiczenia wzmacniające oraz relaksujące.

Poniżej pokazuję ćwiczenia, które możesz wykonywać każdego dnia w domu bez większego wysiłku w każdym wieku.

Już niedługo ruszają zajęcia Zdrowy kręgosłup dedykowane dla wszystkich osób, bez względu na wiek. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na fb bądź telefoniczny.

Anna Pietrowicz – trener personalny, instruktor fitness, prywatnie szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci. Jeśli masz pytania do Anii to pisz/dzwoń tel. 516 170 778.

Fanpage Anii na facebooku – link Tutaj

Profil Anii na Istagramie – link Tutaj


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here