#BĄDŹWFORMIEZANIĄ – CO JEŚĆ W ZIMOWE DNI?

0
107

Zapraszamy do lektury tekstu Anii Pietrowicz – trenera personalnego, instruktorki fitness, która specjalnie dla naszych czytelników udzieli kilku rad i wskazówek jak być w formie. Dziś specjalnie dla Was: Co jeść w zimowe dni?

#BądźwformiezAnią to nasz nowy projekt. Wspólnie z Anią Pietrowicz będziemy publikować tekst o odżywianiu, zdrowej diecie, ćwiczeniach i zdrowym stylu życia. Jeśli interesuje Was szczególnie jakiś wątek, o coś chcecie zapytać to piszcie na adres: extrawrzesnia@wp.pl. Twórzcie ten projekt z nami!

Przyszła zima, chociaż śniegu jak na receptę. A z domu trzeba wyjść. Dlaczego tak jest, że wychodząc nawet na chwilę do auta czy do sklepu jest nam bardzo zimno? To nie tylko kwestia ubrania, ale również tego co jemy. Warto się skupić na rozgrzewających produktach.

Co warto włączyć do jadłospisu zimową porą?

– płatki żytnie, owsiane

– soczewica, ciecierzyca

– warzywa: burak, dynia, seler, marchew, ziemniaki, por, seler,

– różnego rodzaju kaszę

– orzechy, pestki

Warto też dodawać różne przyprawy, które działają przeciwzapalne takie jak: kurkuma, imbir świeży, to są silne działacze. Dobrze też się sprawdzają cebula oraz czosnek.

Ja od poniedziałku jestem również na detoksie. Dużo kremów, warzyw, kurczak i prawie codziennie na śniadanie jajka w różnej postaci lub owsianka. Po 3 dniach czuję się wzmocniona, nie jest mi zimno i mam więcej energii do ćwiczeń.

Poniżej przykładowy przepis z darmowego 7 dniowego detoksu:

Awokado z jajkiem.

Przekładamy na pół, wyjmujemy pestkę, wlewamy roztrzepane jajko. Zapiekamy około 20-25 minut w 200°C, dodajemy trochę pieprzu, kurkumy, szczyptę soli plus szczypiorek do smaku.

Anna Pietrowicz – trener personalny, instruktor fitness, prywatnie szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci. Jeśli masz pytania do Anii to pisz/dzwoń tel. 516 170 778.

Fanpage Anii na facebooku – link Tutaj

Profil Anii na Istagramie – link Tutaj