#BĄDŹWFORMIEZANIĄ – CHCIAŁABYM SCHUDNĄĆ, ALE…

0
93

Zapraszamy do lektury tekstu Anii Pietrowicz – trenera personalnego, instruktorki fitness, która specjalnie dla naszych czytelników udzieli kilku rad i wskazówek jak być w formie. Dziś specjalnie dla Was: Chciałabym schudnąć, ale… – 10 wskazówek, które poprowadzą Ciebie do wymarzonej sylwetki!

#BądźwformiezAnią to nasz nowy projekt. Wspólnie z Anią Pietrowicz będziemy publikować tekst o odżywianiu, zdrowej diecie, ćwiczeniach i zdrowym stylu życia. Jeśli interesuje Was szczególnie jakiś wątek, o coś chcecie zapytać to piszcie na adres: extrawrzesnia@wp.pl. Twórzcie ten projekt z nami!

Zdrowy styl życia, liczne metamorfozy na fb/insta, cudowne diety, coraz to bardziej wymyślne ćwiczenia i treningi. Super, idziemy w dobrą stronę. Ale gdzie umiar i zdrowy rozsądek? Nie robimy tego na chwilę. Przecież chodzi o nasze zdrowie, zmiany wprowadzane na stałe, a przede wszystkim o bezpieczeństwo w tym fit szaleństwie. Wiem to po sobie. Mając problemy zdrowotne ciężko mi było ruszyć z miejsca, a częściej trafiałam do gabinetu lekarskiego niż na trening. Bardzo ważne są zmiany nawyków żywieniowych i stylu życia, tym bardziej, jeśli chcemy pozbyć się zbędnych kilogramów. Nie chcemy przecież niepotrzebnego stresu czy też efektu jojo. A najważniejsze, by utrzymać rezultaty naszej zmiany na dłużej, a nie tylko do lata. Oto kilka podpowiedzi i wskazówek, jak sobie z tym radzić:

  1. Naucz się samokontroli – jeśli ciężko Ci to wszystko zapamiętać, to po prostu notuj to co jesz i pijesz ( w celu eliminacji błędów )

  2. Zwracaj uwagę na to, kiedy masz chwile słabości i jakie emocje temu towarzyszą

  3. Żyj aktywnie ( odowiednia dawka ruchu pozwoli Tobie na utrzymanie prawidłowej wagi )

  4. Nie bój się prosić o wsparcie ( taka grupowa motywacja potrafi nas pozytywnie naładować )

  5. Rób zakupy raz na tydzień, ja zawsze zabieram ze sobą listę, żeby nie kupować niepotrzebnych rzeczy i tzw. pustych kalorii

  6. Zawsze zaczynaj dzień od śniadania ( jeśli nie masz czasu – przygotuj sobie dzień wcześniej )

  7. Planuj sobie jadłospis na kolejne dni, poświęć na to 10-15 minut – to co zabierzesz do pracy, by uniknąć pokus i później żałować.

  8. Zwracaj uwagę, co znajduje się na etykietach ( np. cukier pod nazwą karmel, syrop glukozowo-fruktozowy czy sacharoza )

  9. Uzupełniaj swoją dietę w naturalne, sprawdzone i przebadane suplementy ( zbyt dużo wokół nas jest chemii czy to w jedzeniu, kosmetykach, a nawet w powietrzu )

  10. Jeśli nadal masz problem, jak dokonać przemiany, jak zadbać o zdrową sylwetkę, brak Tobie motywacji – odezwij się do mnie. Razem znajdziemy skuteczne i zdrowe rozwiązania oraz wspólnie opracujemy plan działania!

    Anna Pietrowicz – trener personalny, instruktor fitness, prywatnie szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci. Jeśli masz pytania do Anii to pisz/dzwoń tel. 516 170 778.

    Fanpage Anii na facebooku – link Tutaj

    Profil Anii na Istagramie – link Tutaj