#BĄDŹWFORMIEZANIĄ – ZADBAJ O FORMĘ NA WIOSNĘ

0
80

Zapraszamy do lektury tekstu Anii Pietrowicz – trenera personalnego, instruktorki fitness, która specjalnie dla naszych czytelników udzieli kilku rad i wskazówek jak być w formie. Dziś specjalnie dla Was: Zadbaj o formę na wiosnę!

#BądźwformiezAnią to nasz nowy projekt. Wspólnie z Anią Pietrowicz będziemy publikować tekst o odżywianiu, zdrowej diecie, ćwiczeniach i zdrowym stylu życia. Jeśli interesuje Was szczególnie jakiś wątek, o coś chcecie zapytać to piszcie na adres: extrawrzesnia@wp.pl. Twórzcie ten projekt z nami!

Zdaję sobie sprawę z tego, że wiele osób oddawało się błogiemu lenistwu w okresie zimowym. Zbliża się wiosna – tak wiosna , wiec najwyższy czas, by ruszyć z miejsca i wpleść w swój plan dnia trochę ruchu.

Zwłaszcza osoby, które wykonują pracę siedzącą, mają trudniej na starcie. Sama taką pracę wykonywałam i w bardzo krótkim czasie dorobiłam się okrągłych pleców, odstających łopatek i nietylko. A to niestety z czasem prowadzi do wielu wad postawy. Warto zadbać o swoje ciało i umysł, odpowiednio się rozciągać, popracować nad wydolnością oraz techniką wykonywanych ćwiczeń.

Dobrym rozwiązaniem jest trening interwałowy (przeplatanie ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o niskiej intensywności). Dla początkujących 30 – 40 minut 2 razy w tygodniu wystarczy. Później stopniowo można taki trening wydłużyć i powtarzać częściej.
Każdy od czegoś zaczynał. Nie ma się czego wstydzić. A jeśli nie chcesz ćwiczyć na siłowni, są również inne fajne miejsca, gdzie można spalać mnóstwo kalorii w grupie i nie tylko.

Jeśli nie masz jeszcze pomysłu na swój #springchallenge to po prostu do mnie napisz. Wspólnie opracujemy Twój plan działania i zadbamy o formę.

Anna Pietrowicz – trener personalny, instruktor fitness, prywatnie szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci. Jeśli masz pytania do Anii to pisz/dzwoń tel. 516 170 778.

Fanpage Anii na facebooku – link Tutaj

Profil Anii na Istagramie – link Tutaj